moja kolej
4 posters
Strona 1 z 2
Strona 1 z 2 • 1, 2
moja kolej
Takie to nienaturalne ale witam, mężczyzna lat 38 , poobijany chętnie podzieli się sobą , ale o tym może poóźniej
Go??- Gość
to cos o sobie...
powstałem z popiołów żeby się znowu spalić na popiół
powstałem ze zgliszczy na nowo
będę unikał ognia jak ognia
i chociaż stale idę naprzód
to i tak stoję w miejscu
przesuwa się tylko tło
jak w mario bro
powstałem ze zgliszczy na nowo
będę unikał ognia jak ognia
i chociaż stale idę naprzód
to i tak stoję w miejscu
przesuwa się tylko tło
jak w mario bro
Go??- Gość
Re: moja kolej
To ja też powiem się przywitam.
Jestem chyba szczylem tutaj, 22 lata, studiuję sobie. Od dzisiaj samotna.
Jestem chyba szczylem tutaj, 22 lata, studiuję sobie. Od dzisiaj samotna.
sama- Liczba postów : 38
hej sama jakim szczylem każdy punkt widzenia jak najbardziej wskazany - hmmmm czyzbym ja była az tak stara? nieeeee Sama poczytaj i rozgość sie , podziel sie tym kiepskim dniem jeśli masz potrzebę
wycałujemy i poprzytulamy
wycałujemy i poprzytulamy
Go??- Gość
wiec i ja
Witam za kilka dni pelna 30,kobieta,2 dzieci,samotna,skrzywdzona przez meza od ktorego odeszlam,przez swoja rodzine,znalazlam sie tu hmm przez samotnosc i brak sil. Mam wieleeee powaznych problemow. Ogolnie bylam ciepla,czula,mila osoba teraz zamknieta w sobie, malo kiedy sie usmiecham .....na razie tyle o sobie poki co.
Witam wszystkich
Witam wszystkich
juz dosc- Liczba postów : 337
Kobieta lat 22 (dobra - prawie 23), studiuje, egzystuje... Sama w sensie formalno-towarzyskim od zawsze, samotna czasami... Trochę taka... "zwichrowana"... ale o ciepłym, życzliwym sercu...
mariolade89- Liczba postów : 109
moja kolej
Cześć kaprys. Witam cieplutko jak cała reszta. Chętnie skorzystam z oferty. Pozdrawiam.
Miśka- Liczba postów : 27