psycho-wsparcie.forumpl.net
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

teraz ja:)

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Go down

teraz ja:) Empty teraz ja:)

Pisanie  SamaMama Sob Sty 07 2012, 01:49

Witam,
Nie mam doświadczenia na forach więc za wpadki przepraszam,
prawie 40stka..
Po 10 latach sama ale nie samotna bo mam 4 dzieci..
Przyczyny bardzo złożone.
Pewnie się pozbieram i kiedyś o tym napiszę w końcu po to tu jestem.

Pozdrawiam Was'
SamaMama

SamaMama

Liczba postów : 19
Join date : 07/01/2012
Skąd : mazowieckie

Powrót do góry Go down

teraz ja:) Empty Re: teraz ja:)

Pisanie  Go?? Sob Sty 07 2012, 01:53

masz wiec 4 szczescia w zyciu i nas od tego zeby Ci o tym zawsze przypomniec Smile
Witam Cie serdecznie w naszym skromnym gronie Cool

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

teraz ja:) Empty Re: teraz ja:)

Pisanie  Go?? Sob Sty 07 2012, 01:56

Witaj z nami , u nas, teraz już też u siebie ... wpadek nie ma nie tu Smile pisz co chcesz , jak chcesz , co slina na język.... gratuluje potomstwa - liczne Smile zazdroszczę Smile i bądź, jak będziesz gotowa pisz śmiało w swoim tempie.... jeszcze raz serdecznie bądź z nami Smile

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

teraz ja:) Empty Re: teraz ja:)

Pisanie  SamaMama Sob Sty 07 2012, 03:06

dziekuje bardzo za miłe przywitanie
Tak moje dzieci są moja dumą i szczęściem. Łatwo z nimi nie jest bo to sami chłopcy więc ciągle rywalizują ciagle sie kłocą .. biją ale kochają się bardzo.
Dzieki nim mam cel w zyciu!

Pozdrawiam
SamaMama

SamaMama

Liczba postów : 19
Join date : 07/01/2012
Skąd : mazowieckie

Powrót do góry Go down

teraz ja:) Empty Re: teraz ja:)

Pisanie  Go?? Sob Sty 07 2012, 03:24

Kurde, rety , a mi się taki harem.. marzy Smile SamaMama Napewno duma.. ale wierze ze masa emocji i szaleństwa z nimi też...

Go??
Gość


Powrót do góry Go down

teraz ja:) Empty jestem znowu

Pisanie  SamaMama Wto Sty 24 2012, 09:35